2011.12.05

Idag åkte jag och mamma in till stan direkt efter skolan och vi åkte till hollister för jag skulle kolla på en  skjorta. Shit man får verkligen Usa längtan när man är där. Tyvärr så känns det så fel att vara inne i en hollister butik i sverige, alla som jobbar där är inte lika snygga och inte lika trevliga som i usa, men men.
Efter ett tag i hollister butiken så hittade jag min älskade skjorta och sen så åkte vi till värmdö gymnasium på öppet hus. Shit man får verkligen besluts ångest av alla öppethus saker!

Shit va sur jag blir på blogg.se ibland, nu kan jag inte lägga in bilder heller!!


Kommentarer
Lovis säger:

Hur var öppet huset på värmd`ö? Verkade det bra?

Och vilka gymnasier och linje funderar du på?



Kram =)

2011-12-06 | 11:17:25
NICOLE säger:

oj vad många shit det blev hääraaa ;))

2011-12-07 | 18:35:15
Bloggadress: http://nicoleperez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback