Trevligt

Men tjenare!
Shit vad pigg jag är, klockan är sjuukt mycket och jag borde vara trött, inte pigg.

Hoho, fick nyss ett meddelande på facebook från någon random person som var helt säker på att jag har varit med i en film. Jaa själv visste jag inte att jag har varit med i en film men det låter ju trevligt!
Idag så har jag Sussi och Erica varit i stan och de ville åka skridskor men jag avstod från det eftersom jag ville inte slå ihjäl mig, hatar skridskor utan taggar eftersom man trillar av dem. Sen drog vi till donken och sedan till lite affärer och kollade på kläder. Hittade verkligen ingenting. Nu på kvällen åt jag o Nicole o Erica på tacobar och sen kollade vi på film, myysigt ju!

sOVGOTT


Kommentarer
tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster säger:

sv; Tac detsamma ! :D

2011-12-28 | 12:35:47
Bloggadress: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback