Shopping

Hej alla!
 
Igår så var jag och mamma i stan och letade efter en vinterjacka och ett par skor.
Det började med att jag hittade en jätte fin vinterjacka men jag var ändå osäker så vi gick till NK och kollade efter vinter jackor, där fan det jääätte många fina men ingen i min smak om man säger så, haha det knäppaste var att vi hittade en verkligen JÄTTEFUL jacka som konstade 50 000. Men liksom som hittat...
Haha, det slutade med att jag köpte en fin jacka på Åhlens city och jag fick med mig hem en pälskrage till jackan, en mössa, thomas sabo berlock. Visar bilder i kväll eller imorgon, för nu måste jag verkligen fortsätta att plugga!


Fin bild på Håkan Hellström, apropå ingening!


Kommentarer
linnea holmdén (hobbyfotograf) säger:

lust att följa min nya blogg via bloglovin? :) samma design , men nytt namn. kramar!

2011-10-15 | 23:22:58
Bloggadress: http://linneaholmden.blogg.se/
ELin säger:

Hejsan! Har en tävling i min blogg nu, så var med vettja!!! :D

2011-10-16 | 20:57:47
Bloggadress: http://elinannawinegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback