Fun


Shiiiit, längesen jag bloggade....fy mig!
Herre min skapare vad mycket vi har i skolan just nu, känns verkligen ej ok men det som är bra är ju att det bara är 28 dagar kvar tills jag och min awesome klass drar till Malta, hejja oss!

Idag när jag var på Ica med en vän så kom en ganska inte så mysig gubbe fram till oss och sa att ja borde "söka" in till guinnes rekordbok för att jag var så lång och att jag nog antagligen var 3 meter och att jag måste börja spela basket! Tack du snälla gubbe för det och hoppas du tog åt dig av mitt tips till dig att börja spela mini golf, tror verkligen du skulle lyckas med din mini längd (absolut inget fel att vara mini kort)
 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback