Saker

10 saker jag tycker om:

Glass
Mina vänner
solglasögon
Musiiiiiiik
Sommar
Julafton
New York
Bilar
Coca cola
Min familj


9 saker jag tycker mindre om:

Ormar
Kaviar
Mango chutney
grått väder
Maskar
Människor som är falska
När man måste gå upp riktigt tidigt på morgonen
Skavsår
När man blir besviken

8 platser jag vill besöka:

Nepal
Singapore
Neeewwww yooorrrrkk vill ttillbaka nu!
LA igen
Paris
Alperna
Zanzibar
Australien

7 saker jag vill göra i framtiden:
Flytta till New york
Ha en fet walk in closet
Hitta min själsfrände
Bli lite kortare
Åka på en road tip i Usa
Träffa nya människor
Äta glass

6 saker jag är rädd för:
Ormar
Kaviar
Mörker
Jesus tanten
Krig
Döden

5 filmer jag tycker om:
Harry potter (allaa)
I am number four
The nootbook
The hunger games
Monster's Inc

4 ord som beskriver mig:
Lång
Lång
Lång
Lång

 

3 saker jag ser fram emot:

Maaaalta
Usa
Gymnasiet

2 fina bloggar:

Mina vänners x2

1 bra låt:
Jag vet vilken dy hon varit i - Håkan Hellström


Kommentarer
erica säger:

hahah jasus tanten <3

2012-05-05 | 18:15:27
Bloggadress: http://snelahestarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback