2011-09-14


Shit kom på nyss att jag lovade att jag skulle visa bilderna från shoppingen idag...men jag är inte så bra på att komma ihåg så ni får se imorgon istället.

Idag efter skolan gick jag hem till Sussi med Erica, Agnes och Nicole, vi gjorde faktikst inget speciellt utan vi bara tog det lugnt. Efter ett tag drog jag och mamma och köpa en tröja som jag har letat efter jätte länge, men den har varit slut i min stolek över allt och hur länge som helst men idag så hittade jag den. Yeey!
Snart ska jag nog bläddra lite i tidningar och sen sova, såååå godnatt folket! :)

Kommentarer
AGNES säger:

'jag kommer uppdatera jättemycke'..... sån jäävla uppdatering! ;)

2011-09-18 | 17:03:42
Bloggadress: http://snelahestarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback