Förlåt


För kass uppdatering, men jag har verkligen inte haft någon tid för att blogga.
Har pluggat och pluggat och pluggat för har verkligen skit mycket i skolan just nu , tyvärr!!
Men jag ska blogga mer jag lovar.

Idag var det ju orienteringsdag och det började ju ganska dåligt kan jag säga....
jag trodde jag var sjukt säker på kartan meeen nej då, jag lyckas hålla kartan helt jävla fel och springer då åt helt fel håll! Yey typiskt mig. Men okej det slutade ganska bra, hittade min vän i skogen lite senare och lyckas då få ganska helt okej tid, 1 timme och 13 minuter. Nu sitter jag här med träningsverk och lyssanr på härlig musik och längtar tills imorgon och snart ska jag nog sova eftersom jag är ganska så trött.

Btw Agnes Bolling om du läser det här vill jag bara säga skicka Sture-P snart!!


Kommentarer
N I L A M © Jag och min kamera säger:

svar: tack så mycket! :)

allt bra?

2011-10-01 | 12:34:14
Bloggadress: http://nilamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback