Usch

Ibland blir jag så irriterad på mamma och pappa och deras bestämmelser. Tror de verkligen att jag kommer hålla mig friskare om jag ej besöker mina fina vänner tills vi åker utomlands? Seriously, jag åker en smutsig tunnelbana och buss varje morgon med massor av bakterier men det är ingen fara med det. Förstår mig verkligen inte på deras hjärnor ibland, liksom låta mig vara utan kompisar i typ 4 veckor är ju likadant som att kunna pi utan till... liksom that's not goning to happen, stop dreaming. Därför sitter jag nu och smider en plan på hur jag ska lyckas bli av med mammas och pappas bestämmelser, vi får se hur det kommer gå! Heheh, happy life !


Adjö och godnatt people

Kommentarer
NICOLE säger:

meeeeeen bloggaråååå

2013-01-20 | 23:11:11
Bloggadress: http://tusendelar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback